20 De kracht van muziek

Hoofdstuk 20 is gestart op de beta server nu

Kort nadat de tovenaars Peregrim in hechtenis hebben genomen en hem uit de stad hebben gehaald om zijn toekomstig lot te bespreken, arriveert de Woodelf-koningin Ahskahala in de stad omdat haar man niet is teruggekeerd. Koning Aelrindel is nog steeds in een boom veranderd en Ahskahala's magische krachten alleen kunnen de vloek niet oplossen. Voor de trotse Boselfen is het ondenkbaar om de gehate Tovenaars om hulp te vragen.

Daarom roept Ahskahala Peregrim's zus Luania vanuit het bos - een krachtige Woudelf die de helende krachten van Mana en muziek kan combineren. Luania slaagt erin de vloek van Aelrindel op te lossen met behulp van een aria die ze vasthoudt vanaf een klein podium dat in de stad is opgesteld. Aelrindel en Ahskahala eisen dan dat decaan Durcu Peregrim overgeeft om te proberen hem te straffen volgens de wetten van hun volk - dat is het minste dat de tovenaars kunnen doen voor de bossen nadat ze zoveel onheil over het bos hebben veroorzaakt.

Durcu gaat akkoord met het voorstel en laat Peregrim terugbrengen naar de stad. Peregrim, vervloekt en verraden, bruist nog van woede, maar zonder zijn magische krachten vormt hij geen bedreiging meer voor de stad. Luania probeert haar broer te verdedigen: hij is niet de gekke wetenschapper en koelbloedige schurk die iedereen nu in hem ziet: het is de vloek die zijn geest heeft vertroebeld, en het is precies deze vloek die nu van hem moet worden verwijderd. Helaas zijn haar magische krachten niet genoeg om haar broer van zijn vloek te bevrijden.

Sindsdien heeft het te diep in zijn hart gevreten om de helende klanken van Luania's stem te horen. Kun jij Luania helpen bewijzen dat haar broer niet de slechte persoon is die iedereen denkt dat hij is, of is hij precies wat iedereen verwacht, en moet hij gestraft worden? Ontdek het allemaal in dit nieuwe hoofdstuk in het verhaal van Elvenar!

De nederzetting Met de komst van het nieuwe hoofdstuk komt het volgende niveau van geascendeerde goederen, waardoor je handelaar niet 6, maar in totaal 9 goederen kan ruilen (na het upgraden van je handelaar naar niveau 9).

De uitdaging voor dit hoofdstuk is dat sommige productiegebouwen voor nederzettingen direct naast je fabrieken moeten worden geplaatst en andere (direct of indirect) moeten worden gekoppeld aan het portaalgebouw om te kunnen werken.

In de loop van het hoofdstuk zul je merken dat je geleidelijk meer stadsruimte nodig hebt voor je nederzettingsgebouwen en dat je strategische keuzes moet maken in wat je gaat produceren en welke middelen je voor welk doel wilt gebruiken.

Natuurlijk brengt het nieuwe hoofdstuk nieuwe stadsplattegronduitbreidingen, upgrades en eenheden. Ook wordt het stadsraster uitgebreid. Aan het einde van hoofdstuk 20 kun je 2 gloednieuwe oude wonderen ontgrendelen:


Invoering

Hoofdstuk 20 bied ons een van de meest populaire activiteiten in Elvenar muziek!

Het hoofdstuk wordt geactiveerd met 600 voltooide provincies, en we krijgen 4 nieuwe avatars erbij en de afname van de verkenningstijden met 25%.

In dit hoofdstuk zullen we een nederzetting zien met een structuur die al voor de Amuni is gezien, dat wil zeggen de producties die niet verbonden zijn met de portaal maar met de basisgebouwen in dit geval moeten de gebouwen worden aangesloten op de fabrieken ( 1 voor elk type fabricage - essentieel, verfijnd en kostbaar), maar we zullen er meer over vertellen in de reoevantie sectie.

Ook in dit hoofdstuk wordt een nieuw ascendant-goed van het precious type ontgrendeld, dat wordt ontgrendeld na het verbeteren van het stadhuis en wordt upgrade met het onderzoek van het bij behoorde onderzoek van de specifieke technologie en waarvoor de level 9 van de handelaar moet worden uitgewisseld.

 

Nieuwe gebouwen

In dit nieuwe hoofdstuk zullen we een nederzetting vinden die bestaat uit 3 soorten gebouwen: het portaal, de makers en de complexen.

Harmony Grove

Is het portaal van dit hoofdstuk en moet worden aangesloten op de weg.

Het basisformaat is 5x5 en produceert beats van muziek, die zullen worden gebruik om de verschillende technologieën en producties van de makers te ontgrendelen.

Het Portaal

De eisen voor verbetering zijn Melodie, Begeleiding en Ritme, die worden verkregen uit specifieke gebouwen die direct op het portaal en/of op elkaar worden aangesloten, respectievelijk het Complex van Violen, Fluiten en Drums.

De eerste verbetering van niveau 1 naar niveau 2 verhoogt de productieslots van 3e naar 4 en ontgrendeld de productie van nummers (vereist in sommige technologieën) die elk verschillende tools vereisen, en gaat van 5x5 naar 6x6

De tweede verbetering van niveau 2 naar 3 vergroot de grootte van 6x6 naar 7x7, ontgrendelt niet het laatste slot of verdere producties. Maar op dit punt wordt de zaak ingewikkelder om de portaal te verbeteren, zijn er nog 2 melodieën, begeleidingen en ritmes nodig. De reeks gebruikte gebouwen worden niet meegeteld en als de geplaatste gebouwen worden verkocht of in het inventaris worden geplaatst wordt het item van de telling verwijderd voor verbetering.

Zo komen we bij de laatste verbetering waarvoor nog 3 melodieën, begeleidingen en ritmes nodig zijn voor in totaal 6 gebouwen, waardoor de grootte van het portaal naar 8x8 gaat en wordt het laatste slot ook ontgrendeld.

Violen maker

Zoals de naam al zegt produceert dit gebouw violen, het meet 5x3 heeft 4 producties en kan niet worden verbeterd. De eigenaardigheid van dit gebouw is dat het rechtstreeks verbonden moet zijn met een voltooide fabriek (kristal, zijde of boekenrollen), en ze tellen zelf als ze niveau 1 zijn.

De makers

Dit gebouw produceert Fluiten, meet 3x5 heeft 4 producties en het niet verbeterd worden. Moet rechtstreeks gekoppeld zijn aan een kostbare fabriek (elixer, toverstof of edelstenen) en ze tellen zelf als ze niveau 1 zijn.

Drummaker

Dit gebouw produceert Drums meet 4x4 heeft 4 producties en kan niet worden verbeterd. Het moet rechtstreeks verbonden zijn met een essentiële fabriek (marmer, hout of staal) en ze tellen zelfs als niveau 1 mee.

Complexen

Complexen hebben geen productie maar ze hebben wel een bonusitem dat je nodig hebt om de portaal te upgraden. Ze kunnen rechtstreeks met de portaal of met elkaar worden verbonden. Als ze worden verkocht of in het inventaris worden geplaatst met behulp van de teleporteert, wordt het bonusitem afgetrokken van het bedrag dat nodig is om de portaal te kunnen upgraden. Deze gebouwen zorgen ook voor een toename van de productie van Music Beats in het portaal.

Violen ensembele 6x4 produceert Melodieën

Fluit complet 4x6  produceert begeleiding

Drumcomplex 5x5  produceert Rhythm

Onderzoeksboom

De onderzoeksboom bevat 2 uitbreidingen (56 en 57), 2 pelotonsgroottes  (72,73 en 74) 1 onderzoek voor elk militair gebouw en twee voor de niveaus van woonhuizen en laboratoria.

 

 

 

 

 

 

 

Scouts Taverne (5x3)

Verkort de verkenningstijd

Vergroot de kisten voor burenhulp

 

 

Voorouderlijke rustplaats (4x7)

 

Vermindert het verval van geascendeerde goederen

produceert Gruwelijke Banshee

Voorbeelden opstelling van het gast ras